Passer au contenu

Snelle verzending|Achteraf betalen| In3 betalen

Patrizia Pepe

Het verhaal
De passie van Patrizia Bambi (Creative Director) gecombineerd met de ondernemersgeest van Claudio Orrea (President), culmineerde in de creatie van Patrizia Pepe. Florence, 1993. De naam "Pepe" werd onmiddellijk geïdentificeerd met een oneerbiedige sensualiteit, gemaakt van contrasten en tegenstellingen. Vanaf dit moment konden vrouwen zichzelf herkennen in een merk dat de dagelijkse bruikbaarheid naadloos combineert met glamour voor al die belangrijke momenten, van 's morgens tot' s avonds, dankzij de dubbele veelzijdigheid en snijdende silhouetten van de collectie. Een nieuw idee van een vrouw, onze vrouw, wordt tot leven gewekt: sensueel, oneerbiedig, moedig en zelfbewust. Bewust van haar eigen lichaam streeft ze een holistische visie op welzijn na. Ironisch en stedelijk, ze houdt van experimenteren. Ze zwaait met een sterke, onafhankelijke geest en is een idealist. In een korte tijd in de herfst-winter 2012 onthulde het merk zijn kostbare zegel aan de wereld, ontworpen om de exclusieve stilistische en kwalitatieve inhoud van alle Patrizia Pepe-producten te belichamen: het Fly-symbool. Het silhouet van het insect ondergaat een ultramoderne herinterpretatie en wordt een iconisch symbool. Onmogelijk dat het onopgemerkt blijft. Licht, fel en gedurfd. Net als Patrizia Bambi's persoonlijke kijk op de dingen. Tegenwoordig blijft het merk zijn weg vervolgen en concentreert het zich op het leveren van geïntegreerde en boeiende ervaringen die klanten verwachten. Off line en online zijn nauw met elkaar verbonden, het merk streeft naar een omnichannel digitale strategie om te voldoen aan - en te overtreffen - de veranderende behoeften van de klant.

Gezien op Instagram #dcrotterdam